بازدید: 56 بازدید
نرم افزار crm فارسی پرفکس

امکانات اسکریپت Perfex CRM | قابلیت اسکریپت perfex crm | ویژگی‌های اسکریپت perfex | امکانات perfex crm فارسی | امکانات اسکریپت پرفکس سی آر ام

اسکریپت Perfex CRM یک پلتفرم جامع با کارایی آسان است که برای مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده است. امکانات اسکریپت Perfex CRM، تنها به مدیریت مشتریان محدود نمی‌شود و قابلیت‌ های نامحدودی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این یکی از ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت بیشتر این پلتفرم شده است.

سیستم perfex crm به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت پروژه‌ها، مدیریت منابع سازمانی (ERP)، وظایف و حتی فرایندهای مربوط دورکاری نیز بپردازید.

در این وبلاگ از زحل سافت قصد داریم به بررسی قابلیت ‌ها و امکانات اسکریپت perfex crm بپردازیم.

نرم افزار سی آر ام perfex دارای قابلیت‌های زیادی است که به شما کمک می‌کند کسب و کارتان را در یک دیتابیس به صورت یکپارچه مدیریت کنید. در ادامه به ۳۰ قابلیت مهم اسکریپت perfex crm می‌پردازیم.

در اسکریپت Perfex CRM، شما می‌توانید برای مشتریان خود پروفایل کاربری ایجاد کنید. این پروفایل شامل اطلاعاتی مانند آدرس، ایمیل، وب‌سایت، شرکت و… می‌شود. در صورت نیاز به اطلاعات اضافی که در صفحه پروفایل مشتری نیست، می‌توانید از قابلیت فیلدهای سفارشی استفاده کنید و یک فیلد متناسب با نیاز خود به پروفایل مشتریان اضافه نمایید.

امکانات اسکریپت perfex crm

در Perfex CRM، به راحتی می‌توانید فاکتورها را ایجاد کنید و اطلاعات مربوط به هر فاکتور را در دسترس داشته باشید. علاوه بر این مشتریان شما می‌توانند فاکتورهای خود را از طریق اسکریپت پرداخت کنند و دیگر نیازی به پرداخت دستی فاکتور یا کارت به کارت نخواهند داشت.

قابلیت مدیریت پروژه در اسکریپت Perfex CRM به شما این امکان را می‌دهد که پروژه‌های خود را به صورت جامع مدیریت کنید. از ایجاد پروژه تا مشخص کردن وظایف، تخصیص منابع، برنامه‌ریزی تاریخ‌ها و پیگیری پیشرفت، همه این مراحل را می‌توانید با اسکریپت perfex crm انجام دهید. همچنین، می‌توانید با اعضای تیم و مشتریان خود ارتباط مستقیم داشته باشید و اطلاعات را به صورت مرتب و سازماندهی شده ثبت کنید.

در Perfex CRM، قابلیت ثبت ساعات کاری کارمندان به صورت دقیق و سازمان‌یافته وجود دارد. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید به راحتی زمان کاری هر کارمند را پیگیری کرده و از آن برای مدیریت بهتر پروژه‌ها و تخصیص منابع استفاده کنید. این ویژگی باعث می‌شود که پروسه محاسبه حقوق و مزایا نیز به صورت دقیقتر و بهینه‌تر انجام شود.

یکی از ماژول‌ های بی نظیر اسکریپت پرفکس که به صورت کاملا رایگان بر روی perfex crm فارسی نصب شده است، ماژول استخدام اسکریپت perfex است. این ماژول امکانات گسترده‌ای از ایجاد آگهی استخدام تا مراحل مصاحبه و استخدام افراد را درون اسکریپت Perfex فراهم می‌کند. با استفاده از این ماژول، شما می‌توانید تمام فرآیندهای مرتبط با استخدام را به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید.

مدیریت کمپین ها در اسکریپت perfex فارسی

در اتوماسیون perfex crm امکان ثبت تیکت و پشتیبانی وجود دارد. این امکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا به سادگی هر سوال یا مشکلی که دارند، را با شما به اشتراک بگذارند و تمامی کارهای مرتبط با پشتیبانی و تیکت‌ها به صورت داخلی و منظم در اسکریپت انجام شود.

در اسکریپت Perfex CRM، شما می‌توانید فرآیند مربوط به خریدهای سازمان را مدیریت کنید. با ماژول خرید اسکریپت perfex می توانید سفارشات را ایجاد کنید، درخواست های خرید را ثبت کنید، اطلاعات تامین کنندگان را ثبت کرده و کنترل هزینه ها را در دست داشته باشید. این ماژول به صورت کاملا رایگان بر روی اسکریپت پرفکس نصب شده است.

در Perfex CRM، شما می‌توانید از قابلیت امضای الکترونیک برای قراردادها استفاده کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا قراردادها را به صورت الکترونیکی ایجاد کنید و با استفاده از امضای الکترونیک، طرفین قرارداد می‌توانند بدون نیاز به امضای فیزیکی، قراردادهای خود را اعتبارسنجی کنند.

مدیریت انبارها مخصوصا برای کسب و کارهای فروشگاهی و آنلاین دارای اهمیت زیادی است. با دانلود نرم افزار crm پرفکس می‌توانید با استفاده از ماژول رایگان انبارداری، انبارهای مختلف خود را مدیریت کنید. این ماژول به شما اجازه می دهد که موجودی انبارها، سفارشات، ورودی و خروجی کالاها و سریال کالاها را در داخل اسکریپت کنترل کنید.

مدیریت انبار در اسکریپت perfex crm

از امکانات فوق العاده اسکریپت perfex crm قابلیت چت و ارسال پیام در آن است. به کمک ماژول چت و پیام اسکریپت پرفکس سی آر ام می توانید به صورت آنلاین با کارمندان و مشتریان خود در ارتباط باشید و برای آن ها پیام متنی، فایل یا حتی ویس ارسال کنید.

با داشتن قابلیت چت درون سازمانی در اسکریپت Perfex CRM، دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های ارتباطی جانبی نخواهید داشت. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که تمام مکالمات و گفتگوهای کاری خود را در یک محیط سازماندهی شده داشته باشید و در صورت نیاز به اطلاعات قبلی مراجعه کنید.

در پایگاه دانش اسکریپت perfex crm می توانید مقالات آموزشی داخلی و خارجی برای کارمندان و مشتریان خود ایجاد کنید. برای مثال شما می‌توانید سوالات پرتکرار مشتریان را در قالب یک مقاله برای آن‌ها منتشر کنید. یا در صورت آموزش مفاهیم مختلف در زمینه کار را به صورت مقالات مختلف داخلی برای آن ها منتشر کنید. مقالات داخلی برای افراد داخلی سازمان و کارمندان هستند و مقالات خارجی مربوط به مشتریان است.

با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید به راحتی پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای هر نوع رویداد یا وضعیت خاصی که در سیستم خود تعریف کرده‌اید، ارسال کنید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که با کارمندان یا مشتریان خود در ارتباط باشید و اطلاعات مهم یا به‌روزرسانی‌های مربوط به کارهای شما را به سرعت و به صورت مستقیم ارسال کنید و یادآوری‌های لازم را انجام دهید.

  شما می‌توانید تمامی قابلیت ها و امکانات اسکریپت perfex crm و بخش های مختلف آن را در پیش نمایش زنده آن ببینید.

همانطور که قبلا اشاره کردیم امکانات اسکریپت perfex تنها به crm (مدیریت ارتباط با مشتریان) محدود نمی‌شود. با امکانات بی نظیر این پلتفرم جامع می‌توانید پروژه‌های خود را مدیریت کنید و دیگر نیازی به ابزار اضافه برای مدیریت پروژه ندارید.

علاوه بر این برای مدیریت منابع سازمانی دیگر لازم نیست به دنبال نرم افزار ERP باشید. با استفاده از امکانات اسکریپت perfex crm می‌توانید سازمان خود را در یک سیستم به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید.

یکی از پارامترهای مهم در هنگام انتخاب نرم افزار CRM قیمت آن است. با اسکریپت perfex crm، شما نیازی به پرداخت دوره‌ای یا تمدید ندارید. یکبار خریداری کردن این ابزار کارآمد کافیست و شما می‌توانید به صورت دائمی از امکانات نامحدود آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر اسکریپت Perfex، عدم محدودیت در تعداد کاربران است. در اکثر ابزار‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با افزودن هر کاربر جدید، نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی است و در هر پکیج تعداد کاربران معینی را می‌توان اضافه کرد. Perfex CRM با امکانات ویژه، به شما اجازه می‌دهد تا تعداد کاربران خود را به صورت نامحدود افزایش دهید، بدون هیچ گونه هزینه اضافی! این ویژگی به شما کمک می‌کند تا نگران توسعه سازمانی و افزایش تیم‌های خود نباشید و بدون هیچ گونه محدودیتی از این ابزار قدرتمند استفاده کنید.

از امکانات قابل توجه اسکریپت Perfex، وجود یک تیم پشتیبانی فوق‌العاده قوی است. تیم پشتیبانی اسکریپت Perfex به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه که با مشکلاتی روبرو شدید، با آن‌ها تماس بگیرید و به سرعت مشکلات خود را حل کنید. از مسائل فنی گرفته تا راهنمایی‌های استفاده از امکانات مختلف اسکریپت، تیم پشتیبانی با ارائه بهترین خدمات، سعی دارد تا مشکلات شما را به بهترین شکل برطرف کند.

با دانلود و خرید اتوماسیون Perfex CRM، این امکان فراهم می‌شود که به صورت رایگان و مادام‌العمر، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای، از آخرین ویژگی‌ها و امکانات اسکریپت Perfex CRM در نسخه‌های جدید استفاده کنید.

اسکریپت perfex crm دارای مجموعه ای ماژول هاست که امکاناتی فراتر از ویژگی های اصلی اسکریپت perfex را ارائه می دهند. بسیاری از این ماژول ها به صورت رایگان ارائه شده اند و با آپدیت ها و به روزرسانی های جدید اسکریپت، به‌روز می‌شوند . اما مجموعه ی دیگری از آن ها پولی هستند و شما می توانید با خریداری آن ها از امکانات و قابلیت های آن ها بهره ببرید. اما مجموعه‌ای دیگر از این ماژول‌ها نیاز به خریداری دارند و با خرید آن‌ها، شما می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های اضافی آن‌ها بهره‌مند شوید.

امکانات اسکریپت perfex crm

یکی دیگر از امکانات اسکریپت Perfex CRM، قابلیت توسعه‌ پذیری بالا آن است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد با توجه به نیاز کسب و کار خود، تغییرات خاصی را در بخش‌های مختلف اسکریپت اعمال کنید. برای این کار شما می‌توانید از طریق پشتیبانی با تیم برنامه نویسی لانیاکیا در ارتباط بوده و خواسته‌های خود را با آن ها مطرح کنید.

در اسکریپت Perfex، حتی این امکان برای شما فراهم شده است که ماژول‌های منحصر به فرد برای کسب و کار خود را طراحی کنید!!!

گاهی اوقات نیاز به یک ماژول منحصر به فرد برای پاسخگویی به نیازهای خاص سازمانی خود دارید. با Perfex، این امکان فراهم است که با تیم توسعه دهنده پرفکس تماس بگیرید و با توجه به نیازهای خاص خود، یک ماژول اختصاصی برای سازمان خود طراحی کنید.

در اسکریپت perfex crm شما می‌توانید آن را بر روی هاست شخصی خود نصب کنید. در CRM‌های دیگر و خصوصا CRM‌های ایرانی، اطلاعات شما در فضای ابری ذخیره می‌شوند. این ویژگی ممکن است برای کسب‌وکارهایی که حفاظت از اطلاعات بسیار حیاتی است، مناسب نباشد. اما در Perfex CRM، شما می‌توانید این اسکریپت را بر روی هاست شخصی خود نصب کرده و کنترل کامل بر اطلاعات خود داشته باشید و سطح امنیتی کسب و کار خود را بالا ببرید.

برای استفاده از تمام امکانات اسکریپت perfex crm فارسی کلیک کنید.

ادامه مطلب