بازدید: 40 بازدید
بهترین نرم افزار crm

استفاده از یک نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) برای هر کسب و کاری ضروری است. اما انتخاب بهترین نرم افزار CRM می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. رقابت در بازار CRM اکنون با انواع و اقسام ابزارها و ویژگی‌های مختلف آن‌ها بیش از هر زمانی گیج‌کننده شده است.

به عنوان یک کسب و کار، احتمالاً شما هزینه‌های زیادی برای تهیه و راه‌اندازی یک نرم افزار CRM پرداخت کرده‌اید. اما آیا واقعاً بهره‌وری و اثربخشی مورد انتظار را از آن به دست آورده‌اید؟

برای بهترین استفاده از نرم افزار CRM، قبل از انتخاب crm ابتدا باید از خود بپرسید: «من از خرید نرم افزار crm به دنبال چه چیزی هستم؟» برای یافتن پاسخ به این سوال، باید به نیازهای خاص کسب و کار خود دقت کنید.

آیا شما تصور دقیقی از سازمان خود دارید؟ آیا اهداف مشخصی برای آن تعیین کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما بله است، آنگاه نیازمند یک نرم افزار CRM هستید که بتواند این اهداف را با شما هماهنگ کند و به شما در دستیابی به آن‌ها کمک کند.

در ادامه، با معرفی بهترین نرم افزار CRM و قابلیت‌های آن‌، به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین ابزار برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

سازمان شما به نرم افزار CRM نیاز دارد، اگر:

  • اطلاعات مشتریان را به صورت سازمان‌یافته ندارید.
  • فرصت‌های مهم به دلیل عدم ورود به موقع اطلاعات مشتریان از دست می‌روند.
  • گزارش‌های فروش به صورت دستی و ناقص تهیه می‌شوند.
  • دسترسی به اطلاعات مشتریان در هر زمان و مکانی محدود است.
  • با رشد تیم، ارتباط مداوم با مشتریان دچار چالش می‌شود.
  • هزینه‌های کسب و کارتان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
  • نیاز به ارزیابی عملکرد کارکنان واحدهای مختلف سازمان دارید.
  • هماهنگی بین بخش‌های مختلف سازمان کاهش یافته است.
  • نیاز به یک سیستم یکپارچه برای ثبت اطلاعات با سطوح دسترسی مختلف دارید.

بهترین نرم افزار CRM

انتخاب بهترین نرم افزار CRM، از میان ده‌ها گزینه موجود، کاری آسان نیست. اما در این وبلاگ، ما تصمیم گرفتیم بهترین نرم افزارهای CRM را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را توضیح دهیم. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا در انتخاب سیستم سی آر ام، با دسترسی به اطلاعات بیشتر، تصمیم بهتری بگیرید.

بهترین نرم افزارهای CRM انگلیسی

نرم افزار Salesforce

ویژگی‌ها:

Salesforce یکی از پرکاربردترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای CRM است که قابلیت های گسترده‌ای از جمله مدیریت فروش، پشتیبانی مشتریان، بازاریابی و اتوماسیون فرآیندها را ارائه می‌دهد.

مناسب برای:

کسب و کارهای بزرگ و کوچکی که به دنبال یک پلتفرم جامع برای مدیریت روابط با مشتریان خود هستند.

نرم افزار HubSpot CRM

ویژگی‌ها:

HubSpot CRM یک نرم افزار CRM رایگان است که ابزارهای مدیریت فروش، بازاریابی، و پشتیبانی مشتریان را ارائه می‌دهد. همچنین این نرم‌افزار از امکانات اتوماسیون و اطلاعات به روز برخوردار است.

مناسب برای:

کسب و کارهای کوچک و متوسط که به دنبال یک راهکار ساده و موثر برای مدیریت روابط با مشتریان خود هستند.

نرم افزار Zoho CRM

ویژگی‌ها:

Zoho CRM با قابلیت‌هایی مانند اتوماسیون فرآیندها، مدیریت ارتباط با مشتریان، و پشتیبانی از تحلیل داده‌ها، به عنوان یکی از نرم‌افزارهای CRM قدرتمند و انعطاف‌پذیر شناخته می‌شود.

مناسب برای:

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تا شرکت‌های بزرگ و چند‌ملیتی که به دنبال یک راهکار مدیریت مشتریان قدرتمند و قابل تنظیم هستند.

نرم افزار Microsoft Dynamics 365

ویژگی‌ها:

Microsoft Dynamics 365 یکی از معروف‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای CRM در جهان است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی و توسعه یافته است. این نرم‌افزار CRM امکانات بی‌نظیر و حرفه‌ای را برای کاربران خود فراهم می‌کند، که از جمله آن‌ها می‌توان به هوش مصنوعی، گزارش‌گیری پیشرفته، و امکانات اتصال به سایر سرویس‌ها اشاره کرد.

مناسب برای:

Microsoft Dynamics با امکانات تجزیه و تحلیل بلادرنگ، ردیابی متریک عملکرد، ابزارهای مدیریت روابط چند کاناله و توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، بهترین گزینه برای کسب‌وکارهای بزرگ است. اما اگر به دنبال راهکاری ساده‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و متناسب با نیازهای کسب‌وکارهای کوچک هستید، بهتر است سایر گزینه‌ها را بررسی کنید.

ویژگی‌ها:

Insightly CRM یک نرم‌افزار رایگان برای مدیریت پروژه و وظایف است. این نرم‌افزار ویژگی‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل مدیریت تماس‌ها، سرنخ‌ها، پروژه‌ها، خط لوله فروش، ردیابی ایمیل، گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل می‌شود.

مناسب برای:

Insightly CRM مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است که به دنبال یک نرم‌افزار مدیریت پروژه و وظایف رایگان و کارآمد هستند.

در انتخاب و خرید بهترین نرم افزار CRM برای کسب‌وکار خود، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا یک نرم‌افزار CRM منطبق با نیازهای شما را انتخاب کنید. در ادامه، به بررسی نکاتی که در هنگام انتخاب CRM باید بدانید، می‌پردازیم.

شناسایی نیازهای سازمان

ابتدا باید نیازهای سازمانی خود را به دقت شناسایی کنید. بررسی کنید که کسب‌وکار شما چه ابزارها و ویژگی‌هایی نیاز دارد و چه انتظاراتی از یک سیستم CRM دارید تا بتواند این نیازها را برطرف کند.

سادگی استفاده و یادگیری

مطمئن شوید که نرم‌افزار انتخابی آسان برای استفاده و یادگیری است تا بتوانید به راحتی آن را در سازمان خود پیاده‌سازی کرده و به تیم خود آموزش دهید.

هزینه

در انتخاب نرم افزار CRM، مهمترین نکته هزینه و قیمت است. باید در نظر داشته باشید که نصب و راه‌اندازی CRM ممکن است هزینه و زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. بنابراین، به دنبال یافتن تعادل مناسب بین هزینه و عملکرد نرم‌افزار باشید.

پشتیبانی

هر نرم‌افزار جدیدی، نیاز به یادگیری و آموزش‌ دار. در ابتدای راه‌اندازی نرم‌افزار CRM، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. بنابراین، حضور یک پشتیبانی قوی ضروری است تا در صورت بروز مشکلات، پاسخگوی شما باشد و به حل آنها کمک کند.

توسعه پذیری

در انتخاب نرم‌افزار سی آر ام، به دنبال یک راه حل با قابلیت رشد و توسعه پذیری باشید که با رشد سازمان شما همگام باشد. توجه داشته باشید که بعضی از نرم‌افزارهای CRM محدودیت در تعداد کاربران دارند، بنابراین انتخاب کنید که این محدودیت‌ها برای شما مهم است یا خیر.

امنیت

امنیت اطلاعات کسب و کار شما بسیار مهم است. انتخاب یک نرم افزار CRM که امنیت داده های شما را تضمین کند، ضروری است. CRM های نصبی معمولاً امنیت بیشتری دارند. بنابراین، مطمئن شوید که CRM مناسبی انتخاب کرده‌اید تا اطلاعات مهم شما امن باشند.

سیستم Perfex CRM به عنوان جامع‌ترین اسکریپت CRM شناخته شده است. این اسکریپت برای سازمان‌های بزرگ و کوچک، همچنین کسب و کارهایی که به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند، بسیار مناسب است. امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیر Perfex، شما را از نیاز به استفاده از برنامه‌های مختلف برای مدیریت پروژه‌ها، وظایف، خرید و فروش، انبار و غیره، بی‌نیاز می‌سازد و می‌توانید تمامی این نیازها را در یک سیستم یکپارچه مدیریت کنید. طراحی پیشرفته و مدرن Perfex CRM باعث می‌شود که شما به نظر حرفه‌ای‌تر برسید و توجه مشتریان خود را به خود جلب کنید.

  برای مطالعه‌ی بیشتر درباره‌ی ماژول‌های اسکریپت پرفکس و قابلیت‌های آن‌ها پیشنهاد می‌کنم مقاله ماژول‌های اسکریپت Perfex را مطالعه کنید.

اسکریپت perfex crm نه تنها به عنوان ابزار مدیریت مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه یک سیستم بسیار کاربردی برای مدیریت پروژه‌هاست. این نرم‌افزار کامل و کارآمد به شرکت‌ها کمک می‌کند تا امور شرکت و پروژه‌های مشتریان خود را به بهترین شکل برنامه‌ریزی و مدیریت کنند. علاوه بر این، اسکریپت Perfex دارای ماژول‌های کاربردی فراوانی است که برای مدیریت کسب و کارها بسیار کاربردی و مفید هستند. در ادامه، به بررسی این ماژول‌ها و قابلیت‌های اسکریپت Perfex می‌پردازیم.

خرید و دانلود Perfex CRM فارسی

ویژگی‌های اسکریپت perfex crm فارسی

  • ریسپانسیو و واکنش‌گرا
  • ترجمه روان به زبان فارسی
  • تاریخ‌های کاملا شمسی و بومی
  • طراحی مدرن و حرفه‌ای
  • قابلیت سفارشی‌سازی بخش‌های مختلف
  • امکان سفارش و پیاده‌سازی ماژول دلخواه
  • کاربری ساده و آسان
  • آموزش‌ بخش‌های مختلف

دموی رایگان Perfex crm

ماژول‌های اسکریپت perfex

اسکریپت Perfex دارای ماژول‌های متعددی برای مدیریت بهتر کسب و کار است. با استفاده از این ماژول‌ها، دیگر نیازی به نصب و راه‌اندازی سیستم‌های دیگر برای مدیریت سازمان‌تان ندارید. در ادامه، لیست ماژول‌های اسکریپت Perfex را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب