بازدید: 28 بازدید
مزایای اسکریپت perfex crm

مزایای اسکریپت perfex crm فقط برای مدیریت ارتباط با مشتریان محدود نمی‌شود. اتوماسیون مدیریت مشتریان پرفکس سی آر ام دارای امکانات نامحدودی است که مطمئنا هر کدام از این امکانات یک یا چندین مزیت برای سازمان فراهم می‌کنند.

۱. خودکارسازی فرایندهای تکراری

در سازمان ها و شرکت ها کارهای زیادی به صورت روزانه، ماهانه باید انجام گیرد. به عنوان مثال فاکتورهایی که ماهانه باید تولید شوند یا وظایف کارمندان که روزانه باید انجام شوند. همچنین بعضی از فرایندها به خاطر حجم کاری و خطاهای انسانی ممکن است که فراموش شوند یا به خوبی انجام نشوند. با استفاده از یک نرم افزار مدیریت مشتریان این مشکل حل خواهد شد و نیازی به تکرار و ایجاد کارها به روزانه نیست.

۲. شناخت بهتر مشتریان

برای اینکه مشتریان خود را بهتر بشناسید لازم است که اطلاعاتی از آن‌ها را در یک مکان جمع آوری کنید. از مزایای اسکریپت perfex crm این است که برای هر کدام از مشتریان شما یک پروفایل کاربری ایجاد می کند که شامل اطلاعات تماس، وظایف مرتبط و پروژه‌ها، تاریخچه خرید و تعاملات با مشتریان است.


۳. مدیریت پروژه‌ها و وظایف

قابلیت ساخت و مدیریت پروژه‌ها و وظایف به صورت ساده و کارآمد در نرم افزار مدیریت مشتریان perfex باعث بهبود برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها می‌شود.

اسکریپت پرفکس سی آر ام علاوه بر مدیریت مشتریان، یک سیستم برای مدیریت پروژه (PM) محسوب می‌شود. با دانلود اسکریپت perfex دیگر نیازی به نرم افزاری جداگانه برای مدیریت وظایف و پروژه‌ها نخواهید داشت.


۴. آپشن‌های پیشرفته گزارش‌دهی

از دیگر مزایای اسکریپت perfex crm، ابزار گزارش‌دهی آن است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا از بخش های مختلف کسب و کارتان مانند سفارشات، موجودی، هزینه‌ها، فروش و … گزارش‌های دقیق و جامعی تهیه کنید.

۵. مدیریت فروش

در اسکریپت Perfex CRM، مزیت فروش به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی فاکتورها، پیش‌فاکتورها، پرداخت‌ها، یادداشت‌های اعتباری و پروپزال‌ها را مدیریت کنید. با این قابلیت، می‌توانید فروش سازمان خود را بهبود دهید و روند معاملات فروش را به صورت کارآمد و ساده دنبال کنید.

۶. مدیریت هزینه ها

با مدیریت هزینه ها در اسکریپت perfex به سادگی همه ی هزینه‌های پروژه ها، خرید‌ها و فعالیت‌های سازمان را ثبت و پیگیری کنید. این ویژگی پرفکس به شما کمک می کند که بر بودجه سازمان نظارت داشته باشید و به بهترین شکل مدیریت سرمایه کنید.

۷. امنیت اطلاعات

نرم افزار مدیریت مشتریان Perfex CRM با امکان نصب بر روی هاست شخصی، به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم بر روی محیط ذخیره‌سازی کنترل داشته باشند. این ویژگی بی‌نظیر از امنیت بالایی برخوردار است، زیرا اطلاعات حساس و مهم کسب‌وکار شما به صورت مستقیم در هاست شخصی ذخیره می‌شود.

۸. ماژول‌های کاربردی

اسکریپت مدیریت مشتریان Perfex علاوه بر امکانات بی‌نهایت خود، دارای ماژول‌های متنوعی است. بسیاری از این ماژول‌ها به صورت کاملاً رایگان بر روی اسکریپت perfex موجود در فروشگاه زحل سافت نصب شده‌اند و امکانات فراوانی را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، ماژول‌های غیر رایگان اسکریپت perfex توسط تیم توسعه دهنده پرفکس ارائه شده است که با خرید آن‌ها می‌توانید از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید.

۹. دمو رایگان

اسکریپت Perfex CRM دارای یک دموی کاملاً رایگان است. قبل از اقدام به خرید این CRM، می‌توانید با استفاده از دمو، به پنل ادمین یا مشتری دسترسی پیدا کنید و ویژگی‌های مختلف آن را تست کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا پیش از خرید perfex crm از امکانات آن اطمینان حاصل کنید.

۱۰. پشتیبانی قدرتمند

قبل از خرید هر چیزی به میزان پاسخگویی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. پشتیبانی یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری است. اسکریپت perfex crm دارای تیم پشتیبانی قوی است که همواره پاسخگوی سوالات و مشکلات شماست. شما می توانید در صورت برخورد بروز هر گونه مشکلی با آن ها در ارتباط باشید تا در اسرع وقت به مشکلات شما پاسخ دهند.

مزایای اسکریپت perfex crm فارسی

crm ها در سازمان‌های بزرگ و کوچک استفاده می شوند. اینکه کدام نرم افزار برای کسب و کار شما مناسب است را قابلیت ها و امکانات مورد نیاز شما تعیین می کند. مزایای اسکریپت perfex crm آن را برای استفاده در سازمان های بزرگ و کوچک کارآمد کرده است.

برخی از کسب و کارهایی که از perfex crm استفاده می‌کنند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آژانس های تبلیعاتی
  • شرکت‌های نرم افزاری
  • خدمات طراحی و توسعه وب
  • کسب و کارهای فروش و آنلاین شاپ‌ها
  • استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا
  • واحدهای تولیدی‌ بزرگ
  • شرکت‌های خدمات مالی
  • شرکت های خدمات و کالاهای پزشکی
  • شرکت خدمات حسابداری

در نرم‌ افزارهای مدیریت مشتریان (CRM)، قیمت‌گذاری معمولاً بر اساس الگوی اشتراک ماهانه یا سالانه انجام می‌شود و با افزایش تعداد کاربران، هزینه‌های crm نیز افزایش می‌یابد. این روش باعث افزایش هزینه ماژول‌ها و ابزارها در پروژه‌های بزرگ بر اساس تعداد کاربران می‌شود.

حالا به این نکته توجه کنید:

یکی از برجسته ترین مزایای اسکریپت perfex crm قیمت ارزان آن است. علاوه بر اینکه قیمت اسکریپت perfex فارسی نسبت به crmهای دیگر خیلی کمتر است، شما با خرید پرفکس سی آر ام صاحب یک CRM شخصی می‌شوید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه برای افزودن کاربران جدید ندارید.

اتوماسیون مدیریت مشتریان perfex هیچ محدودیتی برای افزایش تعداد کاربران ندارد. هرچقدر هم تیم و سازمان شما توسعه پیدا کند باز هم می توانید از این سیستم بی نقض برای مدیریت مشتریان و سازمان خود استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت نرم افزار crm فارسی perfex کلیک کنید.

ادامه مطلب