بازدید: 58 بازدید
دانلود نرم افزار crm فارسی

انتخاب و دانلود نرم افزار CRM معمولا یکی از تصمیمات مهم در پیاده‌سازی CRM (سیستم مدیریت مشتریان) در همه‌ی سازمان‌هاست. البته که این مرحله بسیار حیاتی است، زیرا انتخاب یک CRM مناسب نقطه شروع اساسی برای پیشرفت فرآیندهای کسب و کار و بهبود ارتباط با مشتریان است.

امروزه با توجه به تنوع گسترده نرم‌ افزارهای CRM، انتخاب و خرید یک نرم افزار CRM متناسب با نیازهایتان، شما را با چالش‌هایی مواجه می‌کند. در ابتدای کار، ممکن است شما با عملکرد یک سیستم CRM و امکانات آن زیاد آشنا نباشید، و به همین دلیل نتوانید تصمیم‌گیری صحیحی در مورد انتخاب نرم‌ افزاری که به بهترین شکل با نیازهای شما هماهنگ باشد، انجام دهید.

در ادامه مقاله، به بررسی عوامل تأثیرگذار در انتخاب سیستم CRM می پردازیم و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کنیم.

۱. نوع CRM خود را انتخاب کنید: ابری یا قابل نصب روی هاست شخصی!

هر دو نوع CRM مزایا و معایب خود را دارند. در جدول زیر می‌توانید تفاوت‌های CRM ابری و نصبی را ببینید.

مقایسه crm ابری (کلود) با نصبی بر روی هاست

۲. از CRM چه انتظاراتی دارید؟

باید از خود بپرسید که هدف شما از دانلود نرم افزار CRM چیست؟ چه نیازهایی دارید؟ می‌خواهید CRM چه امکاناتی برای شما فراهم کند؟

برای انتخاب بهترین نرم‌ افزار CRM باید ابتدا امکانات و ویژگی‌هایی که نیاز دارید را به خوبی بشناسید. هر کسب و کاری دارای نیازهای متفاوتی است. بنابراین، لازم است که لیستی از ویژگی‌ها و امکانات مورد نیاز سازمان تان را جمع آوری کنید.

هدف اصلی از طراحی نرم‌افزارهای CRM بهبود ارتباطات و تعاملات سازمان با مشتریان است. این نرم‌افزارها اطلاعات جامعی از مشتریان را نظیر تاریخچه تماس، جزئیات خرید و سایر اطلاعات مرتبط ذخیره و مدیریت می‌کنند.

علاوه بر کار اصلی، بسیاری از CRMها امکانات نامحدودی را ارائه داده و به عنوان یک نرم‌ افزار چندمنظوره شناخته می‌شوند. شناخت این CRMها می‌تواند کمک کند تا هزینه استفاده از چند نرم‌ افزار در سازمان را با استفاده از یک پلتفرم جامع کاهش دهید.

۳. مطمئن شوید که crm می‌تواند با سایر نرم افزارها ادغام شود.

در انتخاب یک سیستم CRM برای کسب‌وکارتان، این نکته بسیار حائز اهمیت است که سیستم با سایر برنامه‌های شما هماهنگ باشد!

قبل از خرید و دانلود نرم افزار crm، حتماً اطمینان حاصل کنید که پلتفرم CRM با سایر برنامه‌هایی که در سازمان استفاده می‌کنید، هماهنگ شود. نرم‌افزار CRM شما باید به‌طور ساده با نرم افزارهای حسابداری، فروشگاه ووکامرس، مدیریت منابع انسانی و… ترکیب شود.

امکان درون‌ریزی اطلاعات بسیار مهم است!

اینکه بتوانید به راحتی اطلاعات تماس موجود خود را به نرم‌ افزار CRM جدید خود منتقل کنید و همچنین بررسی کنید که آیا می‌توانید اطلاعات را از نرم‌افزار CRM به سایر برنامه‌ها منتقل کنید یا خیر‍.

۴. تست دمو رایگان (پیش نمایش زنده)

معمولا اکثر CRMها دموی رایگان ارائه می‌دهند. بهتر است قبل از خرید CRM، از دموی رایگان آن استفاده کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد که قبل از خرید، نرم‌افزار را آزمایش کنید و بخش‌های مختلف آن را تست نمایید. با این قابلیت می‌توانید با ویژگی‌های CRM آشنا شوید و بتوانید CRM مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

دموی رایگان Perfex crm

۵. امکان سفارشی‌سازی crm را بررسی کنید.

هر کسب و کار نیازهای خاص خود را دارد و از یک CRM عمومی استفاده کردن گاهی پاسخگو نیست!

برخی CRMها محدودیت‌هایی در سفارشی‌سازی دارند که می‌تواند باعث مشکلاتی برای کاربران شود. این محدودیت‌ها ممکن است باعث شود که کاربران نتوانند به خوبی به نیازهای خود پاسخ دهند. بنابراین، اگر قصد خرید یک نرم‌افزار CRM را دارید، حتماً باید اطمینان حاصل کنید که قابلیت سفارشی‌سازی و آموزش موجود باشد تا بتوانید آن را به‌طور کامل با نیازهای شرکت خود هماهنگ کنید.

۶. نظرات و تجربیات خریداران سیستم CRM را بررسی کنید.

یکی از مهم ترین اقداماتی که کمک زیادی به انتخاب crm شما می‌کند، تجربیات کاربرانی است که از crm استفاده می‌کنند. قبل از خرید crm می‌توانید در سایت فروشنده از نظرات و تجربیات کاربران در زیر محصول استفاده کنید تا بفهمید آیا کاربران از سیستم راضی بوده‌اند؟ آیا توانسته‌اند به راحتی با آن کار کنند؟

۷. مقایسه crmهای مختلف

پس از انجام مراحل قبلی، می‌توانید یک crm مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

شما می‌توانید نرم‌ افزارهای مختلف CRM را از نظر ویژگی‌ها، عملکرد، و هزینه با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

انتخاب و دانلود crm

مهم ترین ویژگی CRM

با توجه به تحقیقاتی که بین ۱۰۰۰ نفر از کاربران CRM انجام شده، حدود ۸۶ درصد از آن‌ها سادگی کار با نرم‌افزار به عنوان مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک سیستم جدید اشاره کرده‌اند. با توجه به این نتایج در هنگام انتخاب یک CRM، از سادگی و استفاده آسان نرم افزار مطمئن شوید.

perfex crm یک اسکریپت نصبی بر روی هاست شخصی است که با دانلود و خرید آن، شما صاحب یک CRM شخصی می‌شوید. این سیستم به عنوان یک نرم افزار برای مدیریت مشتریان، مدیریت پروژه‌ها و همچنین مدیریت منابع سازمانی در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و به شما اجازه می‌دهد تا از آن به عنوان یک نرم‌ افزار چندمنظوره استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم اسکریپت perfex قابلیت توسعه‌پذیری و سفارشی‌سازی بالای آن است. شما می‌توانید با تیم برنامه نویسی آن در ارتباط باشید و بخش‌های مختلف آن را متناسب با نیازهای خود سفارشی‌سازی کنید.

از قابلیت‌های دیگر perfex crm، ماژولار بودن آن است. علاوه بر ماژول‌های کاربردی که به صورت رایگان و غیر رایگان ارائه می‌دهد، شما می‌توانید ماژول‌های مورد نیاز خود را به صورت کاملا سفارشی در اسکریپت خود داشته باشید!!!

برای دانلود و خرید اسکریپت perfex و ماژول های کاربردی آن، به فروشگاه زحل سافت مراجعه کنید.


جمع بندی

  • بدون شک، CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) نقش بسیار حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا می‌کند.
  • اندازه شرکت شما مهم نیست، همیشه بهتر است نیازها و الزامات خود همراه با بودجه خود را مشخص کنید و به دنبال انتخاب یک CRM مناسب برای حل نیازهای خود باشید.
  • حتی اگر کسب و کار شما در ابتدا نیاز به تمام ویژگی‌ها و امکاناتی که یک سیستم CRM ارائه می‌دهد نداشته باشد، این به معنای آن نیست که در آینده نیازی به قابلیت‌های پیشرفته‌تر نخواهد داشت. به همین دلیل به دنبال سیستمی باشید که قابلیت توسعه و سفارشی سازی داشته باشد.
  • مهمترین چیزی که باید در هنگام دانلود نرم افزار CRM در نظر داشته باشید، استفاده آسان و کاربری راحت آن است.

ادامه مطلب