بازدید: 100 بازدید
بهترین نرم افزار crm فارسی کدام است؟

نرم افزار CRM فارسی | اسکریپت پرفکس سی آر ام | اسکریپت perfex crm فارسی | اسکریپت مدیریت مشتریان perfex crm | اتوماسیون perfex crm

اهمیت نرم‌افزار CRM و تأثیر آن در پیشرفت سازمان و کسب و کار قابل انکار نیست. با داشتن اطلاعات دقیق از مشتریان، کسب‌وکارها می‌توانند بهترین خدمات و محصولات را برای نیازهای آن‌ها ارائه کنند، روابط بهتری با آن‌ها برقرار کنند و به طور کلی استراتژی‌های موثرتری را برای رشد و توسعه کسب‌وکار خود اتخاذ کنند.

مطمئنا اگر در سازمانی مشغول به کار هستید به احتمال زیاد کلمه CRM زیاد به گوشتان خورده است!

یک نرم افزار CRM فارسی، اطلاعات مشتریان را به‌صورت جامع ثبت کرده و به شما کمک می‌کند تا به راحتی به تاریخچه تماس و ارتباط با آن‌ها دسترسی داشته باشید. سی آر ام امکان ارسال ایمیل یا پیامک خودکار به گروه‌های مختلفی از مشتریان را نیز به راحتی فراهم می‌سازد.

با استفاده از یک اتوماسیون crm سازمان‌ها می‌توانند مشتریان خود را بهتر درک کرده، نیازهایشان را پیش‌بینی کرده و تجربه‌ی شخصی‌سازی‌شده‌ای برای آن‌ها فراهم کنند که باعث افزایش وفاداری مشتریان و بهبود عملکرد فروش می‌شود.

یک سیستم crm، تمامی فرآیندها از جذب مشتریان جدید گرفته تا تبدیل سرنخ‌ها به فروش، ارائه خدمات و پشتیبانی مشتریان را مدیریت می‌کند.

شاید در نگاه اول فکر کنید که این کار با نرم افزارهایی مانند اکسل و ورد هم امکان پذیر هست! اما باید بگم که اینطور نیست. اگر شما تعداد کمی مشتری دارید شاید بتوانید اطلاعات آن‌ها را در اکسل ذخیره کنید و کار خودتان را پیش ببرید! ولی اگر شما دارای تعداد مشتریان بیشتری هستید، نیاز دارید که از یک نرم افزار crm فارسی در کسب و کار خود استفاده کنید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در ابتدای کار هستید و برای انتخاب نرم افزار crm فارسی دچار سردرگمی شده‌اید، نگران نباشید! همه‌ی کسب و کارها و سازمان‌هایی که می‌خواهند crm را در سازمان خود پیاده‌سازی کنند دچار این مشکل می‌شوند. در انتخاب crm مناسب عوامل بسیاری تاثیرگذارند که در ادامه به مهم ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

قبل از خرید crm سعی کنید تحقیقات لازم را در رابطه با نرم افزارهای crm انجام دهید و ویژگی های مختلف هر کدام از crmها را در نظر بگیرید و با توجه به نیازتان از میان سیستم crmهای موجود انتخاب کنید.

نکاتی که قبل از انتخاب و خرید CRM باید در نظر داشته باشید، عبارتنداز:

قبل از انتخاب CRM، باید بدانید دقیقاً چه انتظاراتی از crm دارید. crmها نرم‌افزارهایی برای ثبت و مدیریت اطلاعات مشتریان هستند. بعضی از crmها علاوه بر ای کار ممکن است خدمات دیگری نیز ارائه دهند. اما در کل نباید انتظارات عجیب از crm داشت. اما بسیاری از crm ها وجود دارندکه علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتریان می توانند مدیریت پروژه ها، مدیریت منابع سازمانی، حسابداری، انبارداری و خدمات دیگری را نیز ارائه دهند. پس لازم است قبل از انتخاب crm انتظارات خود از crm را بدانید.

تمامی سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارای نسخه دموی رایگان هستند تا شما بتوانید قابلیت‌ها و امکانات آن‌ها را بررسی کرده و با طرز استفاده آن‌ها آشنا شوید. شما می‌توانید دموی رایگان CRMهای مختلف را تست کنید و از سادگی استفاده آن مطمئن شوید.

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب و خرید نرم افزار CRM قیمت آن است. قیمت های نرم افزار های crm بسیار متفاوت هستند. قیمت یک crm با توجه به انواع مختلف آن و امکاناتی که ارائه می‌دهند، می‌تواند متفاوت باشد. قبل از خرید crm حتما نسخه آزمایشی آن را تست کنید تا از امکانات و ویژگی های آن مطلع شوید و قیمت آن را نسبت به قابلیت های آن ارزیابی کنید.

نرم‌ افزارهای CRM دارای انواع مختلفی هستند. برخی از آن‌ها به صورت اشتراکی عرضه می‌شوند و هزینه‌ای به ازای هر کاربر دریافت می‌کنند. برخی دیگر هزینه‌های ماهانه یا سالانه را دریافت می‌کنند، در حالی که برخی نسخه کامل را با یک هزینه اولیه فراهم می‌کنند و از آن پس هیچ هزینه اضافی اجباری ندارید. شما می‌توانید با توجه بودجه سازمان و امکاناتی که نیاز دارید، بهترین نوع نرم افزار crm را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که CRM دارای امنیت کافی است و از اطلاعات مشتریان شما به خوبی محافظت می‌کند. بعضی CRM‌ها فضای ذخیره سازی ابری دارند و امنیت توسط شرکت ابری ارائه می‌شود. برخی دیگر روی سرور خود شما نصب می‌شوند و اطلاعات در دیتا سنتر شما می‌مانند. انتخاب بین این دو به نیازها و ترجیحات امنیتی سازمان شما بستگی دارد.

در هنگام انتخاب نرم‌افزار CRM، به پشتیبانی آن نیز توجه کنید. ممکن است در ابتدای کار با crm با مشکلاتی مواجه شوید، به‌ویژه اگر با این نوع نرم‌افزارها آشنایی کافی نداشته باشید. در این شرایط، ارتباط با تیم پشتیبانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل، وجود یک تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو، در انتخاب نرم‌افزار CRM بسیار مهم است.

در انتخاب نرم‌افزار CRM فارسی، یکی از نکات مهم قابلیت توسعه‌پذیری آن است. همانطور که سازمان‌ها پیشرفت می‌کنند و تعداد کارمندان آن‌ها افزایش می‌یابد، نیاز به یک سیستم CRM قابل توسعه و سازگار با این تغییرات اهمیت زیادی پیدا می‌کند. به همین دلیل داشتن یک سیستم crm که قابلیت توسعه پذیری داشته باشد و مطابق با نیازهای شما توسعه یابد خیلی مهم است.

نظرات کاربران و تجربیات افرادی است که از نرم‌ افزار CRM استفاده کرده‌اند، اطلاعات مفیدی درباره نقاط قوت و ضعف نرم‌ افزار را به شما ارائه می‌دهند.

اسکریپت پرفکس سی آر ام یک ابزار برای مدیریت اطلاعات مشتریان است. با استفاده از این سیستم، شما می‌توانید پروفایل کاربری برای مشتریان خود ایجاد و اطلاعات آن‌ها را به‌روز نگه دارید. Perfex crm دارای ماژول ها و ابزارهای زیادی برای مدیریت کسب و کارهاست. مدیریت کسب و کارها در اتوماسیون perfex فقط به crm و مدیریت مشتریان محدود نمی‌شود و ابزارها و ماژول های زیادی برای بخش های دیگر کسب و کار مانند فروش، پروژه ها، انبارداری، خرید و فاکتورهاست. به کمک سیستم crm پرفکس شما می‌توانید به صورت یکپارچه نیازهای گسترده کسب و کار خود را برآورده سازید.

نرم افزار crm فارسی پرفکس

همانطور که قبلا اشاره کردم امکانات و قابلیت های اسکریپت پرفکس سی آر ام فارسی فقط به مدیریت مشتریان محدود نمی‌شود. این پلتفرم دارای ویژگی هایی است که شما به کمک آن می‌توانید مدیریت پروژه ها و مدیریت منابع سازمانی شرکت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

  • ایجاد پروفایل برای مشتریان
  • امکان درون ریزی مشتریان
  • صدور فاکتور، پیش‌فاکتور و پروپوزال
  • مدیریت مشتریان بالقوه یا سرنخ‌ها
  • دسته‌بندی و گروه‌بندی مشتریان
  • امکان ثبت نام خودکار مشتریان از سایت‌های دیگر
  • ارسال پیامک و ایمیل خودکار
  • تعریف فرم‌های مختلف
  • تعریف فیلد‌های سفارشی
  • ایجاد و مدیریت پروژه‌ها
  • ایجاد وظایف مرتبط با پروژه‌ها
  • امکان ایجاد قرارداد
  • قابلیت امضای الکترونیک
  • مدیریت وظایف به صورت کانبان
  • تعریف وظیفه برای تیکت، فاکتور و …
  • ثبت تاریخ تماس و افزودن یادداشت
  • نمایش تمام موارد در تقویم شمسی
  • ثبت مقالات آموزشی و دانشنامه
  • ثبت ساعت کاری کارمندان
  • تعریف لیست کالا و خدمات
  • گزارش‌گیری و آماردهی
  • خروجی‌گیری به صورت CSV و PDF
  • سیستم پشتیبانی و تیکتینگ قدرتمند
  • گزارش فعالیت کارکنان

با Perfex، شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های ماهیانه یا سالیانه ندارید و می‌توانید به صورت مادام العمر یک crm شخصی داشته باشید. این ویژگی باعث صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های کسب و کار شما می‌شود.

اسکریپت پرفکس با امکانات و قابلیت‌های نامحدودی که ارائه می‌دهد، از نظر قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. با پرداخت هزینه کمتر نسبت به سایر CRMها، شما می‌توانید به عنوان یک پکیج کامل CRM، ERP، و مدیریت پروژه از این اسکریپت استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر اسکریپت Perfex، عدم محدودیت در تعداد کاربران است. با دانلود و خرید Perfex CRM، شما می‌توانید تعداد نامحدودی کاربر را به سیستم خود افزوده و از تمام امکانات برای هرکدام از آن‌ها بهره‌مند شوید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که بدون نگرانی از محدودیت تعداد کاربران، کسب و کار خود را به صورت جامع مدیریت کنید.

با خرید اسکریپت Perfex، به صورت مادام العمر آپدیت های رایگان آن را دریافت خواهید کرد. با این قابلیت شما همیشه می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای از آخرین امکانات و به‌روزرسانی‌های اسکریپت پرفکس بهره‌مند شوید.

در نرم افزار crm فارسی پرفکس، امکان سفارشی‌سازی تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف سیستم وجود دارد. شما می‌توانید با تماس با تیم پشتیبانی اسکریپت پرفکس، کارهای سفارشی خود را به آن‌ها بسپارید تا در کمترین زمان ممکن تغییرات را به دلخواه و متناسب با کسب و کارتان اعمال کنند. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که نرم‌افزار را بر اساس نیازهای خاص و مختلف کسب‌وکارتان سفارشی‌سازی کرده و از آن به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوید.

بعد از خرید و نصب اسکریپت پرفکس از زحل سافت، شما از ۶ ماه پشتیبانی رایگان بهره‌مند خواهید شد. این پشتیبانی شامل رفع مشکلات فنی، به‌روزرسانی‌ها، و پاسخ به سوالات شما در مورد استفاده از اسکریپت می‌شود. با استفاده از این پشتیبانی می‌توانید به بهترین شکل ممکن از این پلتفرم crm برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده کنید.

ادامه مطلب